QUALITY OF PRE-SCHOOL EDUCATION IN THE COUNTRIES OF THE BOLOGNA PROCESS: EXPERIENCE FOR UKRAINE Отримати посилання Facebook Twitter Pinterest Електронна пошта Інші додатки квітня 13, 2020 Отримати посилання Facebook Twitter Pinterest Електронна пошта Інші додатки Коментарі Oksana13 квітня 2020 р. о 02:51Підтримую Вашу думку щодо актуальності методик Вальдорфської педагогіки і Марії Монтесорі для сучасної освіти. Дякую за презентацію.ВідповістиВидалитиВідповідіВідповістиДодати коментарЗавантажити більше... Дописати коментар
ІНТЕНСИВ ЯК ФОРМА НАВЧАННЯ В РАМКАХ МОДУЛЯ «ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЕКСПЕРТНИЙ СУПРОВІД ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: РУХ УКРАЇНИ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ» ПРОГРАМИ «ЕРАЗМУС +: ЖАН МОНЕ» : ОТРИМАНІ УРОКИ квітня 14, 2020 Докладніше
INTENSIVE COURSE AS AN INSTRUCTION METHOD WITHIN THE MODULE “HIGHER EDUCATION QUALITY AND ITS EXPERT SUPPORT: UKRAINE’S MOVEMENT TOWARDS THE EUROPEAN UNION”: LESSONS LEARNT квітня 14, 2020 Докладніше
MODULE “HIGHER EDUCATION QUALITY AND ITS EXPERT SUPPORT: UKRAINE’S MOVEMENT TO THE EUROPEAN UNION” OF THE PROGRAMME “ERASMUS+: JEAN MONNET”: IMPLEMENTATION EXPERIENCEФОРМУВАННЯ квітня 14, 2020 Докладніше
Підтримую Вашу думку щодо актуальності методик Вальдорфської педагогіки і Марії Монтесорі для сучасної освіти. Дякую за презентацію.
ВідповістиВидалити